ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Jak se stát členem klubu?
Není nic jednoduššího - prostě vyplňte registrační formulář a vyčkejte na schválení vašeho členství. Členství v klubu je zdarma a není podmíněno žádným minimálním nákupem.
Fungujete i na Slovensku?
Běžně odesíláme zásilkovnou i na Slovensko, po dohodě lze odeslat také do jiných evropských zemí (cena dopravy se řídí platným sazebníkem Zásilkovny). Máte-li zájem platit offline bankovním převodem v EUR, prosím kontaktujte nás.
Mohu spojit více objednávek do jedné?
Ano! Pokud objednáte více věcí v jednom objednacím období (zpravidla v jednom měsíci), spojíme všechno vaše zboží do jednoho balíčku, takže platíte jen jednu zásilkovnu. Na žádost umíme spojit třeba i vaše balíčky s objednávkou kamarádky, která bydlí ve stejném městě apod. A funguje to i v případě, že máte již zaplacenou objednávku a později přiobjednáte něco dalšího.
Co vše je možné objednat?
Téměř cokoli. Pokud nenajdete v nabídce to, co hledáte, stačí vyplnit poptávkový formulář.
Primárně se zaměřujeme na zboží a produkty, které nejsou v ČR dostupné a ani je není možné přímo do ČR objednat, ale občas neodoláme nějaké zajímavé zahraniční slevě na věci běžně dostupné v naší zemi.
Jaké jsou termíny dodání?
Termíny dodání se liší dle druhu zboží a hlavně země pořízení. Mějte prosím na paměti, že vždy objednáváme hromadně - tedy až ve chvíli, kdy je dostatek zájemců o dané zboží. Většinou se nákupy provádí 1x měsíčně., a zpravidla pak potřebujeme 4-5 týdnů na to, aby bylo zboží zakoupeno a doručeno do ČR. Obecně by mělo platit, že pokud objednáte do 20. dne v měsíci, zboží byste měli obdržet do konce měsíce následujícího.
Mohu objednané zboží vrátit?
Vrácení zboží bez udání důvodů teoreticky možné je, ale v praxi je komplikované a může se prodražit (vzhledem k nákladům na dopravu do země pořízení). Nejste-li se zbožím spokojeni, nebo jste si svoji objednávku rozmysleli, dejte nám vědět, vždy se snažíme najít individuální řešení.
Kolik mě to bude stát?
Členství v klubu je zdarma. Platíte pouze cenu jednotlivých položek, které objednáváte. Jejich ceny jsou vždy uvedeny u daného zboží v nabídce, jsou konečné - tedy obsahují veškeré náklady na pořízení a dopravu do ČR, tj. pořizovací cena na zahraničním e-shopu, taxy a doprava v rámci cizí země (jsou-li prodejcem účtovány), manipulační poplatek a balné pro odeslání do ČR, doprava do ČR, veškeré náklady celního řízení, provize za zprostředkování. Celkovou cenu tak vždy znáte předem.
Jak je to s platbou?
Platbu za objednané zboží je třeba odeslat vždy předem. Platit můžete online, nebo převodem na účet. Pokud potřebujete hradit v EUR, prosím kontaktujte nás.
Jak je to s reklamací?
Přestože službu nákupu pouze zprostředkováváme, nestáváme se fakticky majiteli zboží a neneseme právní zodpovědnost za vady zboží, v případě jakékoli reklamace se na nás můžete spolehnout. Reklamaci za vás s prodejcem vyřídíme, nebo najdeme jiné řešení k vaší spokojenosti.