top of page

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Jak se stát členem klubu?

Není nic jednoduššího - prostě vyplňte registrační formulář a vyčkejte na schválení vašeho členství. Členství v klubu je zdarma a není podmíněno žádným minimálním nákupem. 

Fungujete i na Slovensku?

Běžně odesíláme zásilkovnou i na Slovensko, po dohodě lze odeslat také do jiných evropských zemí (cena dopravy se řídí platným sazebníkem Zásilkovny). Máte-li zájem platit offline bankovním převodem v EUR, prosím kontaktujte nás. 

Mohu spojit více objednávek do jedné?

Ano! Pokud objednáte více věcí v jednom objednacím období (zpravidla v jednom měsíci), spojíme všechno vaše zboží do jednoho balíčku, takže platíte jen jednu zásilkovnu. Na žádost umíme spojit třeba i vaše balíčky s objednávkou kamarádky, která bydlí ve stejném městě apod. A funguje to i v případě, že máte již zaplacenou objednávku a později přiobjednáte něco dalšího. 

Co vše je možné objednat?

Téměř cokoli. Pokud nenajdete v nabídce to, co hledáte, stačí vyplnit poptávkový formulář

Primárně se zaměřujeme na zboží a produkty, které nejsou v ČR dostupné a ani je není možné přímo do ČR objednat, ale občas neodoláme nějaké zajímavé zahraniční slevě na věci běžně dostupné v naší zemi.

Jaké jsou termíny dodání? 

Termíny dodání se liší dle druhu zboží a hlavně země pořízení. Mějte prosím na paměti, že vždy objednáváme hromadně - tedy až ve chvíli, kdy je dostatek zájemců o dané zboží. Většinou se nákupy provádí 1x měsíčně., a zpravidla pak potřebujeme 4-5 týdnů na to, aby bylo zboží zakoupeno a doručeno do ČR. Obecně by mělo platit, že pokud objednáte do 20. dne v měsíci, zboží byste měli obdržet do konce měsíce následujícího. 

Mohu objednané zboží vrátit?

Vrácení zboží bez udání důvodů teoreticky možné je, ale v praxi je komplikované a může se prodražit (vzhledem k nákladům na dopravu do země pořízení). Nejste-li se zbožím spokojeni, nebo jste si svoji objednávku rozmysleli, dejte nám vědět, vždy se snažíme najít individuální řešení. 

Kolik mě to bude stát?

Členství v klubu je zdarma. Platíte pouze cenu jednotlivých položek, které objednáváte. Jejich ceny  jsou vždy uvedeny u daného zboží v nabídce, jsou konečné - tedy obsahují veškeré náklady na pořízení a dopravu do ČR, tj. pořizovací cena na zahraničním e-shopu, taxy a doprava v rámci cizí země (jsou-li prodejcem účtovány), manipulační poplatek a balné pro odeslání do ČR, doprava do ČR, veškeré náklady celního řízení, provize za zprostředkování.  Celkovou cenu tak vždy znáte předem. 

Jak je to s platbou?

Platbu za objednané zboží je třeba odeslat vždy předem. Platit můžete online, nebo převodem na účet. Pokud potřebujete hradit v EUR, prosím kontaktujte nás.

Jak je to s reklamací?

Přestože službu nákupu pouze zprostředkováváme, nestáváme se fakticky majiteli zboží a neneseme právní zodpovědnost za vady zboží, v případě jakékoli reklamace se na nás můžete spolehnout. Reklamaci za vás s prodejcem vyřídíme, nebo najdeme jiné řešení k vaší spokojenosti. 

bottom of page