top of page
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
PRO ZAJIŠTĚNÍ NÁKUPU PRODUKTŮ PRO ZÁJEMCE

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Jsem Ladislava Mečířová, identifikační číslo 080 21 201, s místem podnikání Mříčná 179, 512 04 Mříčná, Česká republika, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Jilemnici („my“) a poskytuji vám své služby spojené se zajištěním nákupu produktů z mezinárodních e-shopů provozovaných třetí osobou („Prodávající“), jejichž příkladný seznam uvádíme zde („Služby“) pro vás jakožto zájemce o Službu („vy“).

 

1.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) se vztahují na smlouvy o poskytování Služeb („Smlouva“) uzavírané mezi námi jakožto poskytovatelem a vámi jakožto zájemcem o Služby. Při poskytování služeb mezi námi vzniká příkazní vztah, kde se zavazujeme našim jménem zajistit na váš účet nákup poptávaných produktů.

1.3 Cílem těchto Podmínek je vysvětlit vám, jaká máme vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy a informovat vás o nich. Tím, že tyto Podmínky odsouhlasíte, se stávají součástí Smlouvy a zavazujete se jimi řídit.

1.4 Pokud si ve Smlouvě ujednáme některá práva a povinnosti jinak, než jsou upravena v těchto Podmínkách, použije se ustanovení uvedené ve Smlouvě.

1.5 Můžete nás vždy kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:

adresa: Ladislava Mečířová, Mříčná 179, 512 04 Mříčná
e-mail: ladislava.mecirova@gmail.com
telefon: +420 725 597 843

2. JAKÝM ZPŮSOBEM UZAVŘEME SMLOUVU

2.1 Smluvní vztah mezi námi a vámi vzniká okamžikem, kdy provedete objednávku na e-shopu na webových stránkách www.klubprazdnychpenezenek.cz („Web“), případně kdy nám v rámci e-mailové komunikace vyplníte a odešlete vaši objednávku, která obsahuje alespoň vaše jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, kontaktní a případně fakturační adresu prostřednictvím emailu na naši emailovou adresu ladislava.mecirova@gmail.com, kde projevíte zájem o poskytnutí Služby.

2.2 Při vyplňování objednávky zadáte vaše fakturační i kontaktní údaje a druh a počet kusů zboží, ohledně kterého si přejete využít naši Službu. Aktuální nabídku zboží, ohledně kterého vám  můžeme poskytnout Službu, naleznete na Webu, případně v naší facebookové skupině. V této facebookové skupině, na Webu v potvrzení vaší objednávky a v těchto Podmínkách vám sdělujeme vše, co má význam pro to, abyste se rozhodli pro uzavření Smlouvy. Ve formuláři je i pole „poznámka“, do kterého můžete vepsat vše, co má rozhodný význam pro uzavření Smlouvy pro vás.

2.3 To, že na Webu a facebookové skupině aktivně zveřejňujeme zboží, ohledně kterého vám můžeme aktuálně poskytovat Službu, neznamená, že bychom byli činí i pro stranu Prodávajícího. Prohlašujeme, že žádnou činnost obdobnou Službám pro Prodávajícího nevykonáváme.

2.4 Před tím, než objednávku odešlete, můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje. Návrh na uzavření Smlouvy s námi odešlete  přes objednávkový formulář na Webu nebo e-mailem. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné. Za škodu způsobenou uvedením chybných, neaktuálních nebo nekompletních údajů neodpovídáme. Před odesláním objednávky je třeba, abyste uvedli všechny svoje údaje. Pokud obdržíme objednávku e-mailem, zašleme vám potvrzovací e-mail spolu s těmito Podmínkami. Vy nám pak e-mailem potvrdíte, že jste se seznámili s těmito Podmínkami, souhlasíte s nimi a budete se jimi řídit. V případě objednávky přes Web je třeba potvrdit, že jste se s Podmínkami seznámili (zaškrtávací pole) ještě před odesláním formuláře, bez tohoto kroku nebude možné formulář odeslat.

2.5 Okamžikem odeslání souhlasu s těmito Podmínkami s námi uzavíráte Smlouvu za podmínek uvedených v objednávce, těchto Podmínkách a Smlouvě.

2.6 Na základě Smlouvy se zavazujeme, že vám poskytneme Služby a vy se zavazujete nám za to uhradit provizi („Provize“) (o Provizi se více dočtete dále v Podmínkách). Dále se vám zavazujeme poskytnout další naše služby, poskytnout pomoc a asistenci s případným celním řízením, uhradit Prodávajícímu kupní cenu za zboží, zboží od něj převzít a doručit vám jej na vaši adresu.

2.7 Pokud bychom náhodou nebyli schopni ohledně poptávaného zboží Službu poskytnout, budeme vás o tom ihned informovat a vy můžete případně říci, že poskytnutí Služby nemáte zájem ani v prodloužené lhůtě a od Smlouvy odstoupit.

2.8 Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (zejména internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.

2.9 Pro případ, že by došlo k zjevně technické chybě na naší straně při uvedení výše celkové ceny či Provize, nejsme povinni vám Služby za tuto zcela zjevně chybnou cenu či Provizi dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy, Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou výší Provize souhlasíte.

3. JAK JE TO S POSKYTNUTÍM SLUŽBY

3. 1 Na základě Smlouvy se zavazujeme poskytnout vám Službu ohledně zboží, které jste poptali, a to nejpozději do 6 měsíců od uzavření Smlouvy.

3.2 Protože se z velké části jedná o kupní smlouvu s Prodávajícími v zahraničí, chceme vás výslovně upozornit na to, že okamžik poskytnutí Služby a dodání zboží se mohou lišit o dobu dopravy zboží do České republiky a dobu trvání celního řízení.

3.3 Pro poskytnutí Služby a komunikaci s Prodávajícím nám udělujete plnou moc k tomu, abychom uzavřeli kupní smlouvu na zboží naším jménem na váš účet, jednali vaším jménem ve věcech uplatňování spotřebitelských práv u Prodávajících a ke všem souvisejícím jednáním s kupní smlouvou. Nejsme stranou kupní smlouvy, tou jste vy a Prodávající. Pokud budete chtít uplatnit u Prodávajícího svá spotřebitelská práva, reklamace, nároky z odpovědnosti za vady apod., můžete nás kontaktovat a my budeme s Prodávajícím komunikovat a uplatňovat vaše nároky vaším jménem. Nijak ale neodpovídáme za to, že Prodávající vaše nároky uzná a případně uspokojí.

3.4 V rámci našich služeb za vás budeme komunikovat v rámci celního řízení. Pro takové případy může být nutné udělit nám plnou moc anebo sdělit nějaké dodatečné informace, bude-li to vyžadováno. Jste povinni nám poskytnout součinnost, a pokud tak neučiníte, můžeme odstoupit od Smlouvy, ponechat si Provizi a vrátit vám pouze část Kupní ceny, kdy od celkové Kupní ceny odečteme náklady, které nám vznikly v souvislosti s neposkytnutím součinnosti z vaší strany.

4. JAK JE TO S PLACENÍM KUPNÍ CENY ZA ZBOŽÍ A JAK FUNGUJE PROVIZE

4.1 Za naše Služby jste nám povinni uhradit provizi („Provize“), jež je součástí celkové pořizovací ceny. Nejsme plátci DPH, a tak je Provize uvedena bez DPH včetně všech daní a poplatků. Nárok na Provizi nám vzniká dnem uzavření Smlouvy. Výše provize je určena pro každou položku zvlášť v závislosti na typu zboží, jeho pořizovací ceně, způsobu nákupu a pohybuje se zpravidla ve výši 3 – 11 % z Kupní ceny.  

4.2 Za zboží jste pak na základě Smlouvy povinni uhradit kupní cenu („Kupní cena“). Součástí Kupní ceny může být DPH, pokud je Prodávající jeho plátcem. Dohodli jsme se, že Kupní cenu vč. nákladů na dopravu zboží odešlete na náš účet a my ji následně odešleme Prodávajícímu. V případě, kdy Kupní cenu a Provizi nezašlete na náš účet na základě zálohové faktury do 5 dnů od uzavření Smlouvy, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.

4.3 V případě, kdy se nám s Prodávajícím podaří dojednat výhodnější Kupní cenu, stává se rozdíl mezi původní cenou, kterou jsme inzerovali při uzavření Smlouvy, a konečnou cenou, kterou jsme Prodávajícímu uhradili, součástí naší Provize.

4.4 Provizi a Kupní cenu tedy hradíte po uzavření Smlouvy, a to převodem na náš bankovní účet. Platební údaje vám zašleme bezprostředně po uzavření Smlouvy. Částka se považuje za uhrazenou okamžikem připsáním na náš účet.

4.5 Po poskytnutí Služeb vám vystavíme fakturu, kterou vám zašleme v elektronické podobě e-mailem. Součástí našich služeb je uchování a archivace faktury za uhrazenou Kupní cenu, kterou uložíme u nás a v případě, že o ni budete mít zájem vám ji doručíme e-mailem.

5. JAK A KDY VÁM ZBOŽÍ DORUČÍME

5.1 Zboží Prodávající doručí nám a my vám ho odešleme, jak nejrychleji to jen jde. V případě, že si dodávka výjimečně vyžádá delší dobu, vás o termínu dodání bezodkladně informujeme.

5.2 Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím přepravní služby Zásilkovna. Cena dopravy je určena dle platného sazebníku Zásilkovny.

5.3 Náklady na dodání zboží v rámci Evropské unie nejsou součástí Kupní ceny a hradíte nám je zvlášť.

5.4 Zboží vám dodáme na místo určené ve Smlouvě. Vy jste pak povinni toto zboží při dodání převzít. V případě, že zboží nepřevezmete, odešleme zboží zpět Prodávajícímu a nemáte nárok na vrácení Provize. Z Kupní ceny vám pak vrátíme pouze část, kdy jsme oprávněni od vracené částky odečíst náklady na dodání zboží zpět k nám a následně i Prodávajícímu.

5.5 V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.

5.6 Veškeré doklady a dokumenty související s Kupní smlouvou vám uložíme u nás, je to součástí našich Služeb. V případě, že budete mít o zaslání dokladů a dokumentů zájem, napište nám prosím e-mail.

6. TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY

6.1 Smlouva je sjednána do okamžiku jejího úplného splnění.

6.2 My i vy můžeme od Smlouvy odstoupit pouze v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou (včetně Podmínek). Od Smlouvy není možné odstoupit ohledně již poskytnutých plnění. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy zejména v případě, kdy opakovaně porušíte Smlouvu, Podmínky nebo právní předpisy. Jsme také oprávněni od Smlouvy odstoupit z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo když Prodávající přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Neprodleně vás v takovém případě informujeme e-mailem a do 14 dnů vám vrátíme všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od vás na základě této Smlouvy přijali, a to stejným způsobem, případně způsobem, na kterém se dohodneme.

7. JAK JE TO S ODSTOUPENÍM OD SMLOUVY

7.1 Tento článek obchodních podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele, tedy na ty, kteří s námi uzavírají Smlouvu mimo rámec své obchodní činnosti.

7.2 Jako spotřebitel máte obecně možnost odstoupit od smlouvy o poskytování služeb do 14 dnů od jejího uzavření, a to bez udání důvodu. Takovou smlouvou o poskytování služeb je i Smlouva, kterou spolu uzavíráme.

7.3 Vezměte ale prosím na vědomí, že nemáte právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly s vaším výslovným souhlasem služby splněny a poskytnuty ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Uzavřením Smlouvy výslovně souhlasíte s tím, že vám služby poskytneme ještě před tím, než 14 dní od uzavření Smlouvy uplyne, a na odstoupení od Smlouvy dle tohoto článku nemáte tedy v tomto případě nárok.

7.4 Pokud máte právo na odstoupení od Smlouvy a přejete si ho využít, můžete pro to využít vzorový formulář, který najdete v příloze těchto Podmínek.

7.5 V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vám vrátíme zaplacenou Provizi i Kupní cenu, a to stejným způsobem, jako jsme je od vás přijali, a to do 14 dnů ode dne, kdy jste od Smlouvy odstoupili.

8. REKLAMACE ANEB JAK JE TO S ODPOVĚDNOSTÍ ZA VADY

8.1 Tento článek se týká reklamace našich služeb, nikoliv reklamace zboží, tu řešíme vždy přímo s Prodávajícím na váš účet.

8.2 Odpovídáme vám za to, že vám naše Služby poskytneme bez vad. To znamená, že odpovídáme zejména za to, že naše služby:

Mají vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které jsme popsali nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu služeb a na základě reklamy námi uvedené;

se služba hodí k účelu, který uvádíme (tedy pro umožnění koupě poptávaného zboží;

služby vyhovují požadavkům právních předpisů.

 

8.3 V reklamaci uveďte váš kontakt, jaké služby reklamujete a z jakého důvodu. Také prokažte, že jsme vám Služby poskytli a uveďte, jak si přejete reklamaci vyřídit. Podle své volby můžete žádat:

  • odstranění vady služby nebo dodání nové nebo chybějící (neposkytnuté) služby;

  • přiměřenou slevu z Provize;

  • vrácení Provize na základě odstoupení od Smlouvy.

 

8.4 Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvaceti čtyř měsíců (24) od poskytnutí služeb.

8.5 Nárok z odpovědnosti za vady se nevztahuje na:

  • vady, které vyplývají z povahy služeb;

  • vady, o kterých jste věděli, nebo které jste sami způsobili;

  • za vadu plnění se nepovažuje překážka způsobená vyšší mocí.

 

8.6 Rozlišujeme podstatnou a nepodstatnou vadu. Podstatná je taková vada, o níž strana porušující Smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by tuto vadu předvídala. U vady, která je nepodstatná (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z Provize. Při uplatnění reklamace jste povinni nám sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě. Není-li náprava nebo výměna služby možná, na základě odstoupení od Smlouvy můžete požadovat vrácení Provize v plné výši. Pokud prokážeme, že jste před převzetím o vadě služby věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni vašemu nároku vyhovět.

8.7 Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatnou vadu.

8.8 Pokud jste Smlouvu uzavřeli jako spotřebitelé, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musíte požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete reklamovat služby jen proto, že nenaplnily vaše subjektivní očekávání.

 

9.  JE NĚJAK OMEZENA NAŠE ODPOVĚDNOST? 

9.1 Protože nejsme stranou kupní smlouvy, neodpovídáme za její splnění, za bezvadnost zboží ani za to, že u Prodávajícího budete moci uplatnit svá spotřebitelská práva a Prodávající vaše nároky uspokojí. Za jakoukoliv újmu způsobenou zbožím či v důsledku dodání vadného zboží odpovídá v celém rozsahu Prodávající.  

10. JAKÉ MÁME NAVZÁJEM DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI

10.1 pokud s námi potřebujete řešit jakýkoliv problém nebo stížnost, napište nám na náš e-mail nebo využijte kontaktní formulář na Webu. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám také zašleme na vaši emailovou adresu.

10.2 Pokud jste spotřebitelem, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh jakožto spotřebitele, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi jakožto poskytovatelem. Návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás jako poskytovatele uplatnili své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.

10.3 K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1 Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že tento vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce českém jazyce uzavíráme i Smlouvu.

11.2 Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

11.3 Můžeme vydávat nové verze a aktualizace těchto Podmínek. Jejich aktuální znění najdete vždy na naší facebookové skupině. Smlouva, kterou jsme spolu uzavřeli, se vždy řídí Podmínkami, které byly platné a účinné ke dni uzavření Smlouvy. Jednoduše řečeno, změna Podmínek nebude mít vliv na už uzavřené Smlouvy.

11.4 V rámci poskytování našich služeb zpracováváme vaše osobní údaje. Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné zde

 

 

Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2022

bottom of page